Management Assistent — Internal Sales Assistent
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoon waarvan de functie Management Assistent – Internal Sales Assistent op zijn/haar buik is geschreven. We zijn een jong dynamisch team met het typische DT DNA. Als Management Assistent krijg je de kans nauw betrokken te zijn bij verschillende top projecten en de knepen van het vak te leren. Geen enkele dag is hetzelfde door de veelzijdige context van onze afzetmarkt.
Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend. Hieronder een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
- Agenda- en communicatiebeheer: Je coördineert de agenda’s en zorgt voor een vlotte correspondentie. Je behoudt een helikopterview van de activiteiten van de zaakvoerders om vooruit te plannen en dus deadlines te halen.
- Voorbereiding van bijeenkomsten: Je organiseert en bereidt vergaderingen, seminaries en diverse bedrijfsbijeenkomsten voor, inclusief logistiek en documentatie.
- Secretariaatstaken: Je behandelt de inkomende en uitgaande post, telefoontjes, e-mails en ontvangt bezoekers op een professionele manier.
- Relatiedatabase beheer: Je houdt de contacten met externe relaties up-to-date in de database.
- Organisatie van zakelijke lunches/diners en reizen: Je regelt de catering en organiseert hotels en transporten.
- Vertalingen: Je maakt vertalingen (FR/NL/ENG) van diverse documenten, verslagen en e-mails met behulp van verschillende tools.
- Ondersteuning van sales: na een grondige opleiding stel je offertes op en help je met de opvolging hiervan.
Voor deze veelzijdige rol zijn wij op zoek naar iemand met de volgende kwaliteiten en achtergrond:
- Opleiding en ervaring: Je hebt minimaal een diploma in office management, business management,… of gelijkwaardig door ervaring. Ervaring is zeker geen must, schoolverlaters zijn welkom. Je motivatie is voor ons belangrijker.
- Organisatietalent: Je bent nauwkeurig, integer, stressbestendig en weet prioriteiten te stellen.
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands. Frans is een pluspunt, maar zeker geen must.
- Technische vaardigheden: Je bent vaardig met MS Office en bent nieuwsgierig en bereid nieuwe tools te leren kennen.
- Discretie en integriteit: Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie en hebt oog voor detail.
- Communicatief en enthousiast: Je hebt een positieve instelling en legt gemakkelijk contact. Op regelmatige basis bellen is voor jouw geen probleem. Je bent vlot en enthousiast.
Wat bieden wij jou?
- Een centrale rol binnen een dynamisch bedrijf: Werk in een cultuur van groei en samenwerking. Wij organiseren op regelmatige basis leuke incentives: kerst gourmet, Friday drinks, teambuildings en leuke uitstappen.
- Uitdagende functie met verantwoordelijkheid: Jouw werk is van grote waarde voor het managementteam. Je komt terecht in een groot netwerk binnen de bouwsector. Daarbij horen ook leuke netwerkevents.
- Aantrekkelijke voorwaarden: Je ontvangt een competitief salaris en een pakket extralegale voordelen, afgestemd op jouw ervaring en capaciteiten.
Ben of ken jij iemand die perfect in deze functie past? Aarzel niet om ons te contacteren en jouw CV op te sturen.
8200 Sint-Michiels +32 (0)50 20 05 60
Altijd op afspraak
ma-do : 09u00-12u00 & 12u30-17u30
vr : 09u00-12u00 & 12u30-15u30
Zat-zon: op afspraak
BTW: BE 0478.353.223